Saturday, June 23, 2007

楽しみにしています!


日本へ行くのを楽しみにしています。7月5日に行く。ホームステイファミリにお土産を買わないといけない。

私はそれをいい言ったの?フフフ。。。私の日本語がちょっと悪いね。

あのう、今は午前3時前。遅い!寝たいよね!(笑)

日本に到着する日は*両替する時間がないと思うので、銀行から11000円を*引き出しました。
ねえ。

寝て行くよ。

オヤスミナサイ!

YUIの言葉で, 「アデュがと~♪」(アデュー+ありがとう)。(笑)

1 comment:

Taro said...

You know you can live in Japan without any language trouble in Japan already.
You took some mistake in this post but I can understand what do you want to say.
>>I need some for the first day in Japan because we won't have time to exchange money on the first day
日本に到着する日は*両替する時間がないと思うので、銀行から11000円を*引き出しました。
*両替"ryougae" > currency exchange
*引き出し"hikidashi" > withdrawal